neděle 24. srpna 2014

resist

Vítám vás u dalšího mého článku. Jsem ráda, že jsem se k němu konečně dokopala, protože původně jsem vám chtěla ukázat fotky z mých cest po Karlovarsku, ale dá to trošku víc práce, roztřídit a vybrat fotky, následně je upravit a nahrát, tak jsem si říkala, že vám spíš postnu nějaký outfit, ale víkend jsem měla trošku zaneprázdněný, takže mi na blog vůbec nezbýval čas. Byla jsem s mojí kamarádkou Evičkou na výstavě Andyho Warhola v Praze (na jeho výstavy se chystám už jak dlouho a nikdy mi to nevyšlo, takže jsem byla ráda, že KONEČNĚ!!). Rovnou jsme přitom shlédly i výstavu Dálího, který mě tedy tolik neoslovil jako A.W. (ze kterého jsem byla naprosto nadšená), ale obojí se mi moc líbilo. 
Připomnělo mi to také to, že jsem před dvěma lety dostala od Pavlínky obraz od Andyho (takovou tu klasickou TOMATO SOUP), takže bych si ho už možná konečně mohla pověsit :D. Výstavu vám vřele doporučuji, je tam i workoshop, což mi přijde úplně super. 

S Evičkou se nám dost často stává, že máme sraz a přijdeme na něj téměř stejně oblečené :D (vážně originalita, heh), a když jsem vyjížděla eskalátory a viděla, v čem na mě čeká, nemohla jsem se přestat smát. Od shora až dolů jako dvojčata. A tak nás napadlo, že se někde vyfotíme a našly jsme si zrcadlové bludiště na můstku, kousek od new yorkeru, které se mi líbilo mhohem víc, než to na Petříně a ještě jsme tam viděly promítání v kaleidoskopickém kině (DOPORUČUJI!!). 

A v neposlední řadě jsem stihla ještě párty v chapeau rouge, kde jsem si připomněla bounce bounce párty mého mládí a po strašně dlouhé době šla na párty jako takovou. Bylo to skvělý, už teď se těším na další :).

Povězte mi o tom, jaký byl váš víkend :).


shoes, bag, chain - H&M/ jeans - C&A/ sweater - SECOND HAND Radotín/ jacket - CAMDEN MARKET, London

photos by  Pavlína

9 komentářů:

  1. to je skvelyyy! uplne se tesim na podzimni obleceniii

    OdpovědětVymazat
  2. haha já jen koukala na snapu wtf v tom kaleidoskopickým kině obě:D:D a škoda, že Ev odstřihla tu pásku ze svýho klobouku.. to byste byly uplný twins<33 a celej outfit je moc super!

    OdpovědětVymazat
  3. Haha ja jsem byla zrovna na Dalim v Centro Cultural v Riu nekdy pred dvema tydny. Tak to se nedivim, ze te prazska expozice nenadchla, protoze nejlepsi kusy jsou momentalne v Brazili : ) Ja fajn, ze pises!

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to, ty kalhoty se mi hrozně líbí :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásný! Moc se mi líbí svetr <3

    OdpovědětVymazat
  6. na těch výstavách jsem byla taky a zaujal mě teda naopak víc Dalí, ale oba byli skvělý :)
    a vypadáš klasicky úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Boží outfit!!! ♥ Výstavu Andyho Warhola bych taky ráda viděla! :)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to! výstava se mi AW se mi líbila, ale mrzelo mě, že tam nebyly žádné popisky... a ten klobouk je skvělý, musela jsem si ho taky pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Cool, úchvatné kalhoty. A to, že jsem zamilovaná do tvého klobouku a bundy, snad ani nemusím zmiňovat. :)

    OdpovědětVymazat